Jakie studia podyplomowe... - Forum - Project Complete

Jakie studia podyplomowe...

Jestem programista, w zeszłym roku skonczyłem studia na Politechnice. Pracuje ponad rok i bardzo interesuje mnie prowadzenie projektów informatycznych (przedewszystkim myśle o tym jako o perspektywie na przyszłość gdyż nie mam jeszcze potrzebnej wiedzy ani doświadczenia).
Zamierzam podjąć studia podyplomowe w tym kierunku (wole teraz, nie mam jeszcze rodziny, mam więcej czasu, chce mi się etc.).
Jedyne studia podyplomowe w tym kierunku jakie udało mi się znaleść to:
http://rodan.isep.pw.edu.pl/
Prowadzone są przez dziwny wydział "Elektryczny" ale podobno prowadzją je ludzie którzy pracują w branży i mają doświadczenie. Co sądzicie o tych studiach ? kosztują 8,5 k zł. To relatywnie mało patrząc na kursy szkolen oferowanych przez firmy.
Czekam na opinię, pozdrawiam.
06/05/2007,   Lukasz

Nie jestem w stanie niestety nic Ci powiedzieć o tych studiach. Ale z pewnością jest jeszcze kilka innych możliwości. Ja uczestniczyłem w studium podyplomowym organizowanym przez PTI i ORGMASZ (http://www.pti.org.pl/studium/index.php). Nie jestem pewien, czy wciąż są organizowane, bo z tego co wiem, to bywały tam kłopoty z zebraniem pełnej grupy uczestników, ale pewnie łatwo można to sprawdzić. Jeśli byłbyś zainteresowany, to mogę coś napisać o tych studiach.

Ważniejsze jest natomiast, czego oczekujesz od studiów. Czy jest to bardziej:

- uzyskanie wiedzy o tym czym jest zarządzanie projektami, jak układać harmonogramy, jak planować, jak śledzić ryzyka, co to są punkty funkcyjne, model cmm, pmbok, prince2 etc.

- uzyskać konkretne umiejętności - kierowania grupą ludzi, motywowania, negocjacji, prowadzenia spotkań etc.